کتاب چگونه یک کوچ عالی باشیم؟

کتاب چگونه یک کوچ عالی باشیم؟

کتاب چگونه یک کوچ عالی باشیم؟

۲۴ درس مدیریتی برای افزایش بهره‌وری کارکنان

مبلغ:  ۷۵،۰۰۰ تومان

معرفی کتاب چگونه یک کوچ عالی باشیم؟

خواندن هر یک از بیست و چهار فصل این کتاب فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما در طول دوران مدیریت به خوبی به شما کمک خواهد کرد تا به یک کوچ موثر تبدیل شوید.
دقت کنید اینجا واژه های «رئیس» یا «سرپرست» را به کار نبردیم. این روزها، مدیران موثر با کوچ کردن کارکنان خود و رساندن ایشان به بالاترین عملکرد ممکن، به اهداف خود می رسند.
در این کتاب تکنیک‌های کوچینگ موثر را یاد می‌گیرید و می‌آموزید که چرا این روش، مؤثرترین راه برای بهبود بهره‌وری و نگرش کارکنان شما است.
شما سه انگیزه طبیعی که همه کارکنان – از جمله خودتان را – به حرکت در می‌آورد، می‌شناسید و یاد می‌گیرید که چگونه روی این انگیزه‌ها در شغل مورد نظر متمرکز شوید.
می آموزید که چرا باید کمتر صحبت و بیشتر گوش کنید. به جای دستور دادن به کارکنان، چالش‌ها را تشریح و فرصت تجربه فراهم کنید، یاد می گیرید چگونه مسائل را قبل از پیش آمد، پیش بینی کنید.
هنر پرسیدن سؤالات خوب و شنیدن پاسخ‌ها  را تمرین خواهید کرد تا ضمن تقویت روحیه کارکنان، نظرات ارزشمند و مرتبط با مسائل کاری را از ایشان دریافت کنید.
در این کتاب شما با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که بدون از دست دادن اعتبارتان، قدرت تصمیم گیری ایشان را افزایش می دهید.
این کتاب اجتناب از سه اقدام را در گرفتن بهترین تصمیم هنگام یک تماس تلفنی دشوار تشریح می کند.
اگر خواستید خبر بدی را به کارمندن خود بدهید، این کتاب به شما کمک میکند تا آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.
اکثر کارکنان نسبت به تذکرات و جلسات احساس خوبی ندارند، در این کتاب راهکارهایی برای چگونگی ارائه تذکرات موثر و برگزاری جلسات خوشایند ارائه داده می شود.
شما سه مفهوم بسیار مهم مدیریتی را یاد می گیرید: چگونه آنچه را که میخواهید تشویق کنید، چگونه بازخورد موثر ارائه دهید و چگونه از کارکنان رده بالای خود حمایت کنید.
در جایگاه یک کوچ یاد می گیرید، به جای داشتن کارکنانی مطیع، همکارانی مشتاق پرورش دهید. کارکنان شما مجری فرآیند کاری خود خواهند بود، مسئولیت کارشان را بر عهده خواهند گرفت و احساس ارزشمند بودن پیدا می کنند.
آخرین درس در کتاب، اولین قدم در به کارگیری تکنیک های کوچینگ است. این کتاب به شما کمک می کند تا در اولین مواجهه با محل کار وارد، این فرایند را آغاز کنید. شما می توانید به رشد خود و کارکنانتان کمک کنید و هر روز پیشرفت کرده تا به موفقیت برسید.
«هدف کوچینگ موثر، فقط کمک به کارکنان برای دستیابی به یک هدف خاص نیست. یک موفقیت، موفقیت دیگری را در پی دارد. با افزایش اعتماد به نفس کارکنان منجر به بهبود عملکرد و بهره وری در تمامی وظایف سازمانی می شود».

پیمایش به بالا